2011. február 13., vasárnap

Na végre itt vagyok!

Bocsássatok meg nekem, de mióta dolgozom szinte semmire nincsen időm. De ma, végre bepótolom az elmaradásaim. Többek között egy (remélem számotokra jó) hírrel szolgálhatok. Ma végre rávettem magam arra, hogy lomtalanítsak. Rettenetes mennyiségű sminkcuccot halmoztam fel aminek a felét nem használtam. ezért kiteszek ide egy képet, és ezeket a dolgokat szeretném valamire lecserélni, ha esetleg valakit érdekel.
Nos itt van ez a rettenetesnek nem igazán, de soknak mondható cucc. ha valakit komolyabban érdekel akkor az alábbi címen meg tudja nézni pontosan a termékeket, de ha ezek után is van kérdés, kérés szívesen állok rendelkezésetekre az e-mail címemen is:) remélem talál valaki valamit, ami a kedvére való. ( ne számítsatok hatalmas márkás cuccokra, nem voltam, és nem is vagyok sajnos milliomos)
íme a link:
https://picasaweb.google.com/111749802513251510770/CsereBereD#

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése