2011. február 24., csütörtök

Na akkor lássuk mit is kaptam, vagy vettem szülinapomra

Nos akkor kezdjük el a felsorolást:
Először is egy nagyon szép, sötétkék csipkeruhát sikerült magamnak találni. Nagyon megörültem ennek (bevallom a turiban vettem, mert ez jobban tetszett mint amit a boltban láttam). Régóta szerettem volna egy csipkeruhát, de nem találtam sehol sem szépet.
Íme amit én találtam:
A következő amit vettem egy bőrhatású leggings. Nagyon szerettem volna egy ilyet is, de eddig nagyon fukar voltam.
Nos vettem magamnak egy jó pár sminket is. De nézzük csak mit is?
- egy Suhada márkájú púdert, Caramel színben (mondjuk nem a púder, hanem a tégely miatt vettem meg, 200 ft volt a Lidl-ben, tégelyt meg hl veszek ennyiért?)
- Az Essence 300 ft-os akciója keretében megvettem magamnak azt a szájfényt, amire már nagyon régóta fentem a fogam (Volume&gloss, Lip maximalizer)
- Az Avon Onix Lustre kollekciójából egy hármas szemhéjpúdert ( Midnight Lustre árnyalat), és ugyanebből a kollekcióból egy szájfényt is (luminous mauve árnyalat). Nagyon szépek a színeik ezeknek a sminkeknek, és meglepődtem azon, hogy milyen könnyen felkenhetőek. (ha értitek mire gondolok).

 Jött még egy nagyon szép, vadpiros táska is az avontól:) nagyon szép nagyon tetszik és nagyon hatalmas:)
Valamint jött még egy nagyon szép, kövekkel kirakott gyűrű is. Nagyon szeretem azt ami csillog-villog, egyből a szívem csücske lett.
Nos íme a gyűrű, és az onixos final look:)

Ti szeretitek a csillogó ékszereket? Kipróbálnátok ti is az Avon új sminktermékeit?

1 megjegyzés:

  1. de szép ez a gyűrű!már annyit szemeztem vele a katalógusban,de aztán nem is tudom miért nem rendeltem meg:):)

    VálaszTörlés