2011. február 3., csütörtök

Kedvenceim és a mai smink

Úgy döntöttem ma bemutatom nektek a kedvenc sminkcuccaimat, és az ezekkel készült mai sminkemet.
nos ők a kedvenceim:
Nos a felsorolás:
- Avon négyes szemhéjpúder (régebbi széria) lila árnyalatai.
- Miss Sporty So clear kőpúder
- Avon kétvégű szempillaspirál
- egy egyszerű szájfény
- és egy fekete szemceruza.

Igen jól látjátok, semmi alapozó, vagy korrektor vagy ilyesmi, mert a szeplőim miatt nem nagyon tudom ezeket használni, vagy én vagyok béna,
A sminkem elkészítésénél teljesen felborítottam az általános szabályokat. Nem a sötét színek kerültek a külső szemzugba, hanem a belsőbe és a halványabb lila kerül kívülre. Na ezt remélem értitek.
de akkor megmutatom, hogy mit is alkottam én és mivel is indulok shoppingolni az én drága barátnőmmel:

Na bevallom nem vagyok valami profi, de azért idővel én is fogok tanulni. (remélem)

2 megjegyzés: