2011. február 1., kedd

Mit rejt az én kis táskám?

Szerintem minden nő táskája egy nagy rejtély, egy nagy túlélőszett. Sok mindent tartunk benne, magunkkal hurcoljuk szinte az egész lakást. Ebben a kis bejegyzésben leírom nektek, hogy én mit tartok az én kis szütyőmben.
Íme az én kis tasim. Ebben aztán tényleg van minden. Az a kis eper pedig ami rajta lóg, az egy szatyor, nagyon kis praktikus dög:) Na de lássuk mi lapul odabenn:
Először is egy picike, réginek mondható kis telefon, de nekem nagyon jól szuperál. Azért a telefonon is észrevehető a két mániám: a gyerekek és a smink. ( a mini szájfény különben Essence termék)
Egy bazi nagy pénztárca ami szinte mindig üres ( de ha véletlenül nem is az akkor én teszek róla, hogy az legyen) Ezt a dédimtől kaptam, és bármilyen csúnya is akkor is ezt használom. Nagyon kis praktikus, sokzsebes cucc, elfér benne minden iratom, Szóval ha nem is szép én akkor is szeretem.
Egy olcsó, 100ft-os boltokban kapható parfüm, aminek a neve Cool Splash. Igazából teljesen ugyan oylan az illata, mint az AVON által forgalmazott Secret fantasy nevű kölninek. Akkor meg nem voltam hajlandó kiadni azért 3000-et, mikor ez itt van. És én úgyis locsolom a parfümöket:)
 Legutoljára hagytam a legdrasztikusabbat, egy kis szesszeszer. Azonban ami benne van, elmehetne egy túlélőkészletnek:) Na de akkor le is írom, hogy mi van benne pontosan( a felsorolás balról jobbra)

- egy Oriflame márkájú halvány rózsaszín rúzs,
- abban a kis celofánszerű valamiben egy AVON rúzsminta van, csak állandóan lejött a teteje, így bezacskóztam,
- felette egy nagyon minimális méretű szemceruza
- egy Jillian Dempsry nevével fémjelzett, satírozós végű szemceruza,
- Egy Cynex gyöngyházfényű ajakbalzsam,
- két, hullámcsat, egy kétoldalú tükör
- A kis tégelyben egy kis testápoló van, bármikor jól jöhet,
- Egy AVON Glazewear sparkle, coral reef szájfénye,
- egy minifésú,
- és legvégül egy mézes ajakápoló.


Nos hát ezek lapulnak az én kis táskámban. ha te is kedvet kaptál ahhoz, hogy végignézd, hogy mit tartalmaz a sajátod, akkor kérlek írd meg egy hozzászólásban:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése