2012. február 4., szombat

kedvenceim:)

Sziasztok!

Mivel eléggé régen látogattam erre, úgy gondoltam csinálok nektek egy kis összefoglalót az elmúlt hónapok nagy kedvenceiből.
Nagy kedvenceim közé tartoznak az AVON termékei. Eddig tanácsadónő voltam, de meguntam, hogy csak magamnak rendelgessek, hiszen nem minden hónapban van az ember gyerekének több ezer forintja ilyenekre  pedig valljuk be, mennyiszer több ezret képesek lennénk elkölteni ilyenekre).
Az első kedvenceim a lehúzható arcmaszkok. Ezek közül is a Provance-i levendula és jázmin lehúzható arcmaszk, és a Japán szaké és rizses maszk. Mind a kettőt rendszeresen használom, nagyon jó az illatuk, és használat után nagyon sima, és puha az arcom. Egy nagy bajom van az utóbbival. Az állaga olyan, mint az olajfesték, de ezen kívül semmit sem tudok benne kifogásolni.


Mostanában gyakran sminkelem magam pin-up lánynak. Hol vastagabb, hol vékonyabb tusvonallal, hol egy kis műszempillával dobom fel a dolgokat.  Nagy kedvenc lett most az AVON onix lustre kollekciójából a Midnight lustre nevű szeméjpúder trió. Minden benne van ami nekem kell. Egy világosabb, egy sötétebb barna és a kihagyhatatlan fekete. A másik nagy kedven a NYC Union Square nevű négyes szeméjpúdere. Általában munkában ennek kombinációit viselem, egy vékony tusvonallal (mégsem ijeszthetem halálra a gyereket).

Ha buliba megyek, szeretem ha van körülöttem egy kis csillogás. Nagy szerencsémre rátaláltam, még a nagy leárazások idején az Essecne csillámló púderére. Ebből nem kell sok, és máris elűzte a mattságot az orcámról.

Ha már az arc, akkor térjük rá az ajkakra is. Mivel hideg van, tél van, nélkülözhetetlen az ajkak megfelelő hidratálása, ápolása. Na nem csak azért mert olyan jól esik kenegetni, meg fáj, ha kirepedezik, vérzik a szánk, hanem gondoljunk csak bele, hogy milyen igénytelen látvány egy élénk színű rúzs, egy cserepes ajkon. (fujj…). Az ajkaim ápolására nem használog eget rengetően drága dolgokat, mindösszesen a százforintosban kapható szőlőzsírt (nagyanyáink is ezt használták, szerintem ez a legjobb), valamint hetente egyszer átdörzsölöm az ajkaim egy kifejezetten erre a célra vásárolt fogkefével, majd utána bekenem mézzel. Csodákra képes.
Nekem két, vagyis pontosabban három nagy kedvencem van. Kettő az igazi buli szín, egy pedig amit a mindennapokban is használhatunk.
Szerintem sejtettétek, hogy ha már egyszer pin-up akkor vörös rúzst jelent. Két nagy, egymástól színben nem nagyon eltérő piros kedvencem van. Az egyik a Lidl (nem nevetni, de imádom) által forgalmazott Suhada termékek közül a Classic rot nevű, igazi élénkpiros, ami a színe mellett a csodálatosan kellemes eperillatával is elkápráztat.
A másik Piroska a Manhattan X-treme Last & intense red árnyalata. Ez egy, az előzőnél sokkal mattabb, és kevésbé krémesebb árnyalat, de hangulattól függően a kettő közül általában ez nyer.

A mindennapokban használható kedvenc színem pedig az AVON színmegújító, megahatású ajakrúzsai közül a Pink Pop nevű


Térjünk rá a kezekre, ennél is pontosabban a körmökre. Mivel nekem rettenetesen vékony körmeim vannak, ne számítsatok nagy durranásra, valami extrém mainkűrre, mert ilyen körmökön ezt lehetetlen kivitelezni. Régóta gondolkodom a műkörmön, de eddig nem mertem csináltatni (ezúton kérlek titeket, hogy osszátok meg velem jó és rossz élményeiteket ezzel kapcsolatban, hogy dönteni tudjak). A dor nevű körömlakkok váltak be nekem a legjobban. Bár az igazat megvallva teljesen mindegy, hogy mit kenek a körmeimre a napi többszöri kézfertőtlenítés és a hypo-s vízben nyúlkálás nem tesz jót semmilyen lakknak sem, mindegy hogy az több ezrekbe, vagy csak pár száz forintba került. Ezek közül is két kedvencem van, amik természetesen pirosak. Sajnos a képek nem adják vissza az eredeti színűket, de az egyik narancssárgás, a másik pedig vöröses.

És most rátérek az igazi gyengémre. Az illatokra. Parfümmániás vagyok. Rám kétféle illatok jellemzőek. Elsősorban az elegánsabb nőiesebb illatok, de a játékos, édes illatokat sem vetem meg. Kezdeném három, elegáns kedvencemmel.
A komoly, érett nők nagy kedvence, és az enyém is az AVON little black dress nevű illata. Egy fekete kisruha, és magas sarkú és indulhatunk is. Szerintem nem is kell többet mondanom.
A második a Treselle Mistique. Ez merőben hasonlít a régi nagy kedvencemre amit már sajnos sehol sem találok (Miss Sixty- rock muse). Ez az igazi rockcsirke illat.
A harmadik pedig Fergie Outspoken nevű kreációja.

De mint írtam, nem vetem meg a játékos, édes illatokat sem. Ezek közül most csak három nagy kedvencemet emelném ki, pedig még vagy 15 megsértődött társuk csücsül a polcon.
Az első az AVON egyik nagy nyári slágere a Bali Bliss. Első Látásra (szaglásra) szerelem volt ez kettőnk között. Ezt még munkában is viselhetem, hiszen nem tolakodó az illata.
A második agy kedvenc, az Oriflame MissO nevű perfümje, ami egy igazán kellemes, ártatlan, púderes illat. De igazából az üvege ami megfogott. A régi korok párfümös üvegeit idézi, mióta is vadásztam egy ilyenre.
A harmadik, amitől sokan már hányingert kapnak, lehet közületek is sokan, az a Star Nature vattacukor illatú kreációja. Olyan, mint én. Alattomosan édes. Bár igaz, néha túlzásba viszem és már nekem is fáj a fejem tőle, de én akkor is szeretem.

A poszt végére hagytam nektek két dolgot, amit szívesen elajándékoznék valakinek, vagy ha van megunt, vagy olyan dolgotok amit nem használtok, akkor arra szívesen elcserélném.
Egy rúzsról, és egy körömlakkról lenne szó. Mind a kettőt kaptam, de nem az én stílusom egyik sem színügyileg.
Sajnos a képek nem lettek valami jók, de a képen láthatjátok a színárnyalatok neveit, rá tudok keresni a neten.


Tudom, hogy ez a poszt sikeredett eddig a leghosszabbra, de remélem szívesen vettétek, hogy megosztottam veletek kedvenceimet. Gondolom nektek is vannak kedvenceitek? Mik azok, és miért?
Ha észrevételetek, egyéb kérdésetek van szívesen válaszolok.
Na legyetek jók, és sminkeljetek sokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése