2011. szeptember 5., hétfő

Amy Lee Feeling... Barbinak:d

(Barbi, egy nagyon kedves barátnőm, megint megkért, hogy készítsek neki egy újabb sminket ami hasonlít az előzőhöz. Íme egy kép, a sminkről, amilyet kért:
És akkor lássuk, csak, hogy mit és, hogyan alkottam ÉN:
Először is egy nagyon halvány, én barack színnel alapot festettem a szemhéjamra. Majd egy fekete szemceruzával kihúztam a felső pilláim tövét, és jól el is satíroztam azt:
( a fenti képen, csak az egyik szemhéjamon van elsatírozva a fekete, csak hogy lássátok a különbséget)
Aztán fekete szemhéjport vittem fel a mozgó szemhéjamra., majd cicásítottam az egészet két oldalon fekete szemhéjporral:

Alulra is került egy kis fekete szemhéjport, egy lapos ecsettel, óvatosan, vigyázva, hogy a szemembe ne nyomjam bele. Majd az egészet alul hangsúlyoztam fekete szemceruzával. Jöhetett a fekete sok-sok szempillaspirál, egy kevés rózsaszín a számra a hangsúlyos szemek miatt, és tadááám:
Nem teljesen olyan, mint Amy Lee-é, de azért egy kiscit hajaz rá. Több, erőteljesebb feketével hangsúlyosabb lehet.
A smink az AVON 24K gold szettjével készült el:


2 megjegyzés:

  1. hasonlít, bár lehetne még egy kicsit erősebb a szín, de amúgy jó lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm. Este nyolckor álltam neki sminkelni ezért ilyen, hogy gyorsan lejöjjön...

    VálaszTörlés