2011. június 27., hétfő

Napok-képek!

Már sok bloggernél láttam a következő fényképes bejegyzést. Nézegettem, nézegettem napokon keresztül, és aztán eljutottam oda, hogy elkezdem én is.
Napok-képek:
1. nap - Facebookos profilkép
2. Nap -Egy 1 évvel ezelőtti kép rólad

3. Nap - Egy kép valakiről, akit szeretsz

4. Nap - Fotózd le a kedvenc színű tárgyat a szobádban

5. Nap -Egy kép, ami boldoggá tesz

6 . Nap-Egy gyerekkori fotó rólad

7 . Nap-Egy képen, ami vicces fejet vágsz

8. Nap -Egy kép rólad és a legjobb barátodról

9. Nap - Egy nyaralós képed

10. nap -Egy mai kép rólad


Akkor én az első 3 napot egybe is foglalnám, egy bejegyzésbe. Íme:
A jelenlegi facebookos képem:

Egy egy évvel ezelőtti kép:

És egy kép mára arról, akit igazán szeretek:
Ki más is lehetne, mint az én drága szerelmem!


Már azt hiszem ennyit magamról:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése