2011. március 1., kedd

Onix Lustre teszt

Ma délután volt egy kis időm, amit nem töltöttem a gép előtt, és amúgy is meg akartam már csinálni az Avon új termékcsaládjának tesztjét. Ez a termékcsalád pedig az OniX Lustre.

Elmondhatom, hogy rettenetesen szépek a színei, mind a szemhéjpúdernek, mint a szájfénynek is. Nagyon jól kenhetőek, nagyon szépen pigmentáltak, és ami nekem a legfontosabb, szépen lehet a színeket egymásra pakolni. Íme a tesztképek:





A 3 szemhéjpúder mellett ott van a szájfény tesztpaca is:d Nem kellett sokat pakolgatni a kezemre ahhoz, hogy elérjem ezeket a színeket.
Természetesen csináltam tesztsminket is. Lépésről-lépésre lefényképeztem, hogy lássátok a színeket egymásra rétegezve. Nem vagyok valami sminkmester, ezt sikerült összehozni.
 Készült egy teljes kép is a szem-száj összhatásról. (mielőtt valakiben felmerülne a kérdés: eredeti göndör a hajam)




És igen, jól látjátok, le nem szakad a kezemről a gyűrű:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése